درباره شهباز سرویس همدان

درباره تیم شهباز سرویس

مرکز شهباز سرویس فعالیت خود را از سال 1372 با گرفتن نمایندگی انحصاری آ.ا.گ آلمان (بن وان) و پس از آن نمایندگی انحصاری شرکت پاکشوما (الجی/اوشن/برانت) به مدت 15 سال و با بهره گیری از نیرو های جوان و متخصص در زمینه خدمات پس از فروش انواع لوازم خانگی در استان همدان آغاز نمود و همواره اهداف ما بر شناخت نیاز های واقعی مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش مناسب حس خوب خرید را نزد مشتریان ایجاد نمود.

از ابتدای کار رویکرد ما رضایت همه جانبه مشتریان بوده است و همواره سعی بر این داشته ایم با شناخت نیاز واقعی مشتریان به آنان خدمت رسانی کنیم.

شهباز سرویس

شهباز سرویس در ادامه کار سالیان سال با شرکت هایی از جمله بوش آلمان  B/H/S  (سیهاوی) ، بوش سرویس (کاراگستر- مهستان) ، شرکت همگان کار صنعت (کندی – باکنشت – آردو) ، شرکت فرازرین (اوشن – هوور) ، الکترولوکس ، بکو ، و چندین شرکت معتبر دیگر همکاری دارد و در حال حاضر نیز مشغول به خدمات رسانی به مشتریان تمامی شرکت های طرف قرارداد می باشد.

تیم کاری متخصص و مجرب ما:

با شعار (تخصص – تعهد – تجربه با خدمات عالی ) همواره با دقت کامل در کار و مشتری مداری که لازمه کار خدمات می باشد در حال خدمات رسانی به مشتریان می باشد.

تماس با ما

تصاویر

پیمایش به بالا